Summer Camp (2)

Tα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι γονείς με το κλείσιμο των παιδικών σταθμών και των σχολείων αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της φύλαξης και απασχόλησης των παιδιών τους, κυρίως κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
 
Δυστυχώς δεν έχουν όλες οι οικογένειες την τύχη (ή την ατυχία) ειδικά τώρα με την οικονομική ύφεση να μην δουλεύει ο ένας γονιός, ώστε να μπορεί να κρατήσει τα παιδιά των μικρών ηλικιών, όταν κλείνουν τα σχολεία.
 
Οι επιλογές των γονιών δυστυχώς συχνά τους οδηγούν σε αδιέξοδα: Να τα αφήσουν μόνα στο σπίτι; Εκτός από επικίνδυνο, είναι και παράνομο (έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο). Να τα πάρουν στη δουλειά τους; Πολλές φορές δεν επιτρέπεται, ούτε είναι αντικειμενικά δυνατό. Πώς θα εργαστείς, αν πρέπει να προσέχεις το 6χρονο σε ένα εχθρικό περιβάλλον για τα παιδιά, όπως είναι κατά κανόνα οι εργασιακοί χώροι; Να τα αφήσουν στους παππούδες και τις γιαγιάδες; Κι αυτοί που δεν έχουν παππούδες ή μένουν μακριά ή δεν μπορούν λόγω υγείας; Να προσλάβουν κάποιον να τα προσέχει; Πού θα τον βρουν; Θα είναι έμπιστος ή θα εξαφανιστεί με τα παιδιά τους; Πώς θα τον πληρώσουν, όταν οι αποδοχές ή τα κέρδη τους έχουν ήδη μειωθεί;
Πολλά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια τα τελευταία χρόνια βρήκαν τη λύση στο πρόβλημα αυτό και δημιούργησαν το Summer Camp, με σκοπό να απασχολούν τα παιδιά ευχάριστα από τη λήξη του σχολικού έτους μέχρι τις οικογενειακές διακοπές δίνοντας την ευκαιρία ειδικά στους εργαζόμενους γονείς να επιλέξουν μία ποιοτική και ευχάριστη διέξοδο για τα παιδιά τους.
 
Μέσα σε ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον τα παιδιά ψυχαγωγούνται και παράλληλα έρχονται σε επαφή με τη ζωή στην ύπαιθρο, τη θάλασσα και την περιπέτεια. Αποκτούν νέες εμπειρίες, δημιουργούν νέες φιλίες και συμμετέχουν σε όσα αθλήματα επιθυμούν. Τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να απασχοληθούν δημιουργικά το καλοκαίρι και παράλληλα να αποκτήσουν νέες δεξιότητες.
 
Οι μαθητές μαθαίνουν τοξοβολία, μαγειρεύουν, μαθαίνουνπαραδοσιακούς και σύγχρονους χορούς, έρχονται σε επαφή με τις τέχνες ( ζωγραφική, κατασκευή ψηφιδωτών,κατασκευές με χαλκό και πηλό κ.α. ), κάτι που ίσως δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και συμμετέχουν σε πολλές άλλες δραστηριότητες, που κρατούν το ενδιαφέρον ζωντανό και κυρίως ακονίζουν το μυαλό και τις ικανότητες τους.
Στο Summer Camp γίνονται δεκτά παιδιά από το Προνήπιο έως το Γυμνάσιο. Τα προγράμματα είναι προσαρμοσμένα στις ηλικίες των παιδιών και σχεδιασμένα από εξειδικευμένους Προπονητές και Εκπαιδευτικούς.
 
Πρόγραμμα Summer Camp λειτουργεί στα εκπαιδευτήρια αυτενεργώ και περιλαμβάνει:
  • Μπάνιο στη θάλασσα τρεις φορές την εβδομάδα. Τα παιδιά απολαμβάνουν με ασφάλεια τη θάλασσα και τα ομαδικά παιχνίδια μέσα και έξω από το νερό. Και κάθε φορά, που η παραλία δεν έχει την καθαρότερη εικόνα, αναλαμβάνουν πρωτοβουλία για τον καθαρισμό της ακτής.
  • Τοξοβολία, ένα σπορ που βελτιώνει την προσοχή, γυμνάζει τους μυς και διασκεδάζει τα παιδιά, που δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε ένα άθλημα, που θεωρείται και τέχνη. Το τόξο είναι ένα από τα αρχαιό¬τερα μέσα που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος για να κυνηγήσει την τροφή του, αλλά και για να πολεμήσει.
  • Κηπουρική. Ένας ωραίος τρόπος για να εξερευνήσει και να εκτιμήσει το παιδί τη λειτουργία της φύσης. Καλλιεργώντας τον κήπο έχει τη χαρά να παρατηρεί τον κύκλο της ζωής, να φροντίζει κάτι δικό του και να γεύεται τους καρπούς της δουλειάς του!
  • Μαγειρική-junior chef. Ένας ξεχωριστός συνδυασμός μαθημάτων μαγειρικής, σεμιναρίων διατροφής, κεφιού και διασκέδασης τόσο για τους μικρούς σεφ, όσο και για τους γονείς τους. Αυτό που πραγματικά ενθουσιάζει τα παιδιά είναι η ώρα της πρακτικής γύρω από τον πάγκο, όπου ανακατεύουν διάφορα υλικά, προσπαθούν να μιμηθούν τον chef, ρωτάνε για τρόπους παρασκευής, ζυμώνουν, ψήνουν και τελικά απολαμβάνουν τις νοστιμιές, που φτιάχνουν με τα χέρια τους.
  • Graffiti / τοιχογραφία. Μια τέχνη, που κρύβει μέσα της τις ευαισθησίες όσων ασχολούνται μ’ αυτή. Αποτελεί τρόπο έκφρασης για πολλά παιδιά και νέους, οι οποίοι δίνουν χρώμα και ζωντάνια σε πολλά γκρίζα σημεία της πόλης και των σχολείων μας (Δείτε τις φωτογραφίες).
  • Παραδοσιακοί και σύγχρονοι χοροί. Η διδασκαλία των χορών, πέρα από την πολιτιστική αξία της, αναφέρεται στην ψυχοκινητική ανάπτυξη ενός παιδιού, την καλή ισορροπία, τη σωματική άσκηση, την αισθητική του καλλιέργεια, την κοινωνικοποίησή του, την καλή συνεργασία και το πνεύμα ομαδικότητας που αναπτύσσεται στους κόλπους της ομάδας.
  • Και φυσικά το πρόγραμμα συμπληρώνεται με παραδοσιακά αθλήματα - ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ - αλλά και μοντέρνα παιχνίδια, όπως golf, υπαίθριο σκάκι, πινγκ πονγκ, mini soccer, εκπαιδευτικές ταινίες και παιχνίδι σε μια δροσερή και ευχάριστη αίθουσα play room.
Αν έχετε παιδιά σχολικής ηλικίας και δεν ξέρετε πώς να τα απασχολήσετε δημιουργικά το καλοκαίρι, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το αυτενεργώ και να τους δώσετε την ευκαιρία να δοκιμάσουν το πιο μοντέρνο και δημιουργικό πρόγραμμα απασχόλησης για το καλοκαίρι.
 

Ζώνη Πολιτισμού

Το αυτενεργώ δίνει στον πολιτισμό την ίδια σημασία με τη μάθηση, γιατί θεωρεί ότι η εκπαίδευση και ο πολιτισμός είναι έννοιες αλληλένδετες και μπορεί η μία να συμπληρώνει την άλλη. Το λιγότερο που μπορεί να κάνει ένα σχολείο για τον πολιτισμό είναι να δώσει την ευκαιρία στους μαθητές του να εκφραστούν με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας, να εκδηλώσουν τα ενδιαφέροντά τους και ενδεχομένως να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους.
 
Οι πολιτιστικές δράσεις του σχολείου εκδηλώνονται με δύο τρόπους:
 

Ομάδες δραστηριοτήτων 

Οι ομάδες δραστηριοτήτων λειτουργούν στο σχολείο κάθε Παρασκευή την τελευταία ώρα του προγράμματος. 
 
Κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να ενταχθεί σε μια δραστηριότητα, όπως θέατρο, χορός, κατασκευές, μαγειρική, graffiti, ζωγραφική κ.α. Οι δραστηριότητες αλλάζουν κάθε χρόνο και ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να δοκιμάζει διαφορετική εμπειρία κάθε φορά. Το αποτέλεσμα της δουλειάς κάθε ομάδας παρουσιάζεται στις γιορτές ή στην εκδήλωση με την οποία κλείνει κάθε χρόνο η σχολική χρονιά.
 

Eπισκέψεις σε χώρους πολιτισμού και μονάδες παραγωγής

Κάθε χρόνο οι μαθητές κάνουν 5 τουλάχιστον επισκέψεις σε σημεία της περιοχής με ιστορικό ή πολιτιστικό ενδιαφέρον και σε θεατρικές παραστάσεις ή καλλιτεχνικές εκδηλώσεις στην Αθήνα. Επιπλέον επισκέπτονται τοπικές μονάδες παραγωγής ή υπηρεσίες.
 
Όλες οι επισκέψεις γίνονται προγραμματισμένα και με κατάλληλη προετοιμασία. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές έρχονται σε επαφή με την υλική και πνευματική ζωή του τόπου, αποκτούν εμπειρίες και γνώσεις και συνδέουν τις θεωρητικές γνώσεις με την πραγματική ζωή.

Μουσική

Από την ημέρα της γέννησής του,το βρέφος πρέπει να ακούει και να μεγαλώνει με τους ήχους της μουσικής. Διότι έτσι ηρεμεί, χαλαρώνει και γνωρίζει την όμορφη πλευρά τη ζωής..

Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ο καλύτερος τρόπος εκπαίδευσης της ψυχής του παιδιού είναι η μουσική. Όλοι οι ψυχολόγοι συνιστούν στους γονείς, από βρέφη ακόμη, τα παιδιά τους να ακούν ποιοτική μουσική. Διότι η μουσική περικλείει όλες τις χαρές της ζωής, κάνει τα παιδιά σωστούς ανθρώπους, ενάντια στη βία, με καλοσύνη, αγάπη και ευαισθησία.

Κάθε ήχος χτίζει μια αρετή στην ψυχή του παιδιού. Χωρίς ήχους η ζωή είναι νεκρή.

Η μουσική είναι Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, που δίνει σωστούς ανθρώπους στην κοινωνία. Γι' αυτό και επιβάλλεται το μάθημα της μουσικής στα σχολεία. Γι' αυτό και το μάθημα της μουσικής είναι πολύ σημαντικό στο δικό μας σχολείο!

Αθλητικές Δραστηριότητες

Στη σημερινή εποχή τα παιδιά ακολουθούν καθημερινά ένα βαρύ πρόγραμμα, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των μαθημάτων του σχολείου τους. Τα περισσότερα παιδιά έχουν και ένα επιπλέον βαρύ πρόγραμμα με εξωσχολικές δραστηριότητες. Και, όταν βρίσκονται στο σπίτι, ξοδεύουν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους μπροστά στην τηλεόραση, στα βίντεο - παιγνίδια και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Περισσότερα...

Ξένες Γλώσσες

Βασικές Αρχές

  • Η προσέγγιση της γλώσσας πρέπει να ικανοποιεί άμεσα τις επικοινωνιακές ανάγκες.
  • Η γλώσσα μαθαίνεται καλύτερα με την εμπειρία της επικοινωνίας.
  • Ο σπουδαστής χρειάζεται γνώσεις γραμματικής, όχι αποστήθιση κανόνων.
  • Τα κείμενα για ανάγνωση και ακουστική εξάσκηση πρέπει να είναι αυθεντικά.
  • Η Μέθοδος πρέπει να εκπαιδεύει το σπουδαστή με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να συνεχίσει να μαθαίνει και μόνος του μετά το πέρας του μαθήματος.
  • Το υλικό - κείμενα & δραστηριότητες – επιλέγεται, ώστε να δημιουργεί κίνητρα συμμετοχής.
  • Η ευχέρεια στον προφορικό λόγο είναι ένας πρωταρχικός στόχος.
Περισσότερα...